Onsdagen den 9 januari.

Godkväll!
 
Jag sitter fullt påklädd under täcket i sängen och försöker få upp värmen efter kvällens promenad. Direkt efter jobbet mötte jag nämligen upp Cherryl och tillsammans tog vi en uppfriskande promenad runt Göteborg på närmare en timme :) Hade inte träffat henne på länge, så det var kul att ses igen! Men det var iskallt ute och jag har fortfarande inte lyckats få upp värmen trots att jag varit hemma i en timme, haha! Hoppas att en varm dusch gör susen och tinar upp kroppen ;)
 
Är allt bra med er då? Med mig är det fortsatt bra! Har haft en ganska lugn och administrativ dag idag, och sådant gillar man ju. Det är verkligen lugnet före stormen nu, och jag bara inväntar på att det ska dra igång ordentligt snart. Jag passar på att njuta medan det är fortsatt hyfsat lugnt med andra ord ;) Haha!
 
Nu ska jag röja bort kvällsmaten och hoppa in i duschen. Sedan hoppar jag på vagnen och avslutar onsdagen med mys :) Ha en fortsatt fin kväll! ♥ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: