Tisdagen den 8 januari.

Godkväll!
 
Jag sitter här i min lilla lägenhet som mer och mer börjar likna ett hem. Jag trivs redan väldigt bra, och är säker på att jag kommer trivas ännu bättre när mamma och pappa varit här i helgen och färdigställt det sista :) Längtar! ♥
 
I skrivande stund sitter jag nydsuschad och mätt i sängen och kollar på tv. Om en stund får jag sällskap av en kille jag tycker om :) Mysigt! 
Innan jag hamnade här så har jag jobbat och tränat. Arbetsdagen gick verkligen så snabbt förbi. Man märker verkligen att de lugna dagarna är över och att det börjar köra igång ordentligt igen ;) Hela förmiddagen gick åt till två intervjuer och två olika möten, efter en snabb lunch var det kundbesök. Det var den tisdagen i princip! ;) Haha!
 
Direkt efter jobbet drog jag till gymmet för årets första träningspass! 45 minuter spinning blev det idag. Världens bästa instruktör höll i passet, så det kändes kul att vara tillbaka :) Och jag ser fram emot att komma igång med träningen igen! 
 
Och en sak till som jag gjort ikväll! Jag spontanbokade tågbiljetter till Stockholm nästa helg!! Ska bli så himla kul att åka upp dit igen :) Jag ska hälsa på Frida som bor där och vi ska ha en hel helg tillsammans! ♥ Längtar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: