Torsdagen den 3 januari.

Ojdå, att det skulle gå tre dagar innan årets första blogginlägg skulle publiceras hade jag inte riktigt räknat med. Förlåt för det! :) Men jag är nog lite kvar i jul- och nyårslunket fortfarande, och då kan det bli lite miss i uppdateringen ;) Haha!
 
Hur står det till med er idag då? Med mig är det fint! 2019 har börjat väldigt bra för mig och det är jag tacksam för. ♥ Vi hade en oerhört lyckad nyårsafton där vi var bortbjudna på trerättersmiddag och firande i Krokslätt. Vi var där redan klockan 18:00 och efter middagen och tolvslaget tog vi bussen in till stan för nästa fest. Tror vi var hemma vid 04:30. Minns inte när jag festade till så sent på natten senast, haha!
 
På nyårsdagen blev det pizza till frukost (som sig bör!) och soffhäng hela dagen. På kvällen lagade vi tacos och kollade på Black mirror-filmen. Igår var jag tillbaka på jobbet igen efter den lilla långledigheten. Skönt att mjukstarta med en kort vecka :) Eftersom alla våra säljare som driver in affärerna är på semester så har jag det ganska så lugnt just nu. Passar på att njuta av det så mycket som möjligt :)
 
Efter jobbet idag har det varit full rulle! Först slängde jag in tre maskiner tvätt och sedan gick jag till gamla lägenheten och hämtade flyttkartonger. Resten av kvällen har jag varvat flyttpackning med tvättstugan. Är helt slutkörd nu, haha! Nu är lägenheten istället fylld av massa flyttkartonger överallt och jag kommer knappt plats, haha! Kan säga att det kommer dröja sååå länge till nästa gång jag flyttar efter denna gång ;)
 
Och påtal om flytt! Jag och mamma var och köpte en soffa till nya lägenheten i söndags. Det blev en mörkgrå från Mio. Superfin :) Ska åka och hämta den på lördag när resten av flyttlasset går! Yaay! 
Nu ska jag packa ner det sista innan jag gör mig redo för sängen. Godnatt och puss ♥
 
Hur cool är min nya stickade polotröja jag klickade hem förra veckan? Så jävla grym! 
 
Redo för nyårsfirande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: