Lördagen den 30 april.

Jag sitter på tåget mot vår huvudstad, omringad av störande ungar.. Fruktansvärt! Men jag försöker ignorera det så gott det går och försöker stänga ute omvärlden genom att lyssna på olika podcasts :) Jag har aldrig tid att lyssna på podcasts i vardagen, och då är sådana här tillfällen perfekta! 

Jag beräknas vara framme i Stockholm strax innan lunch och då ska jag förmodligen möta upp Peter och gänget på hotellet. Klockan 14:00 har vi alla ett bokat bord på Griffin' Steakhouse där vi ska äta deras berömda brunch :) Har inte ätit frukost, så ser verkligen fram emot det. Så gott!

Hur vi väljer att fortsätta spendera denna Valborg återstår att se. Planeringen är väldigt tom, så vi tar dagen och kvällen som den kommer :) Vad jag har förstått så skiner solen, och det bådar ju gott i alla fall!

Nu ska jag återgå till mina podcasts. Ha en fin dag!
Och ni glömmer väl inte att dagens nationalsång är Håkan Hellströms låt Valborg? Bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: