Lördagen den 15 december.

Hej på er! 

Har lördagen startat bra för er? Det har den gjort för mig kan jag säga! Gofrukost framför Musikhjälpen och en lussekatt till efterrätt. Ingen tråkig start på denna dag om jag får säga det själv :) 

Nu sitter jag i soffan och ska strax hoppa in i duschen och ta tag i denna dagen. Tänkte sticka in en snabbis till stan för att handla de sista julklapparna så blir det gjort :) Sedan tänkte vi faktiskt åka över till Lindholmen och besöka "Jul på Lindholmen" och käka lunch där. Mysigt! 

Kvällen blir nog ganska lugn tror jag. Lite glögg framför en bra film och eventuellt ta en öl på stan med brorsan, Sara, min kusin och hans flickvän som är i stan. Alltid kul att passa på tänker jag :) Brorsan och Sara sover över här. 

Även igår var en bra dag! Arbetsdagen gick så jävla fort. Helt makalöst hur timmarna bara försvinner på det viset. Sprang ner till stan och hade en hejdå-lunch med Ellen innan hon åkte till Australien. Skönt att vi hann med det :) Direkt efter jobbet åkte vi till Jul på Liseberg, följt av middag på Taverna Averna och avslutningsvis några öl på Café Publik på Andra långgatan :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: