Lördagen den 22 december.

Godkväll!

Jag ligger i pappas säng inatt. Jag brukar göra det nu för tiden när jag är hemma i Torestorp och hälsar på :) Så himla mysigt! Plus att hans säng är skönare än den som står i mitt gamla flickrum ;) Haha! 

Det har varit en väldigt mysig dag idag! Jag och mamma vaknade vid 09:00-tiden imorse efter att ha sovit i närmare 12 (!) timmar. Min kropp var verkligen i stort behov av sömn tror jag. Frukosten käkade vi på Café frid & fröjd på Tredje långgatan innan vi styrde hem mot Torestorp. 

Vid 14:00-tiden kom Frida (Abrahamsson) hit. Hon är också i Torestorp under julhelgen, så vi passade på att ta en långpromenad på över 1,5 timme. Så mysigt att ses på hemmaplan för en gångs skull. Det var verkligen flera år sedan man gjorde det senast ;) Haha! 

Nu ikväll har jag, mamma och pappa kollat på tv, ätit gott och druckit glögg. Precis som dagarna före jul ska spenderas :) 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: