Lördagen den 8 december.

Hej på er!
 
Som ni märker så blir det ströinlägg lite då och då just nu. Försöker bara fokusera på att må så bra som möjligt just nu och då hamnar lilla bloggen i kläm ibland ;) Haha! Men nu har jag lite tid över och då passar jag på att kika in här också.
 
Hur står det till med er? Med mig är det bra. Var ju på firmafest igår på kontoret och känner mig lite seg idag som man gör dagen efter. Men strax ska jag hoppa in i duschen och ladda för kväll nummer två. Frida är nere på besök från Stockholm, så ikväll vankas det drinkar och middag på stan med henne och Ellen :) Ska bli så kul! ♥ De kommer hit före och sedan har vi bord på Bistro Italiano klockan 20:30. Sedan får vi se vart kvällen tar oss :)
 
Igår var det som sagt firmafest på kontoret. Så trevligt! Jag hade tänkt ha en ganska lugn kväll och smita hem vid 21:00-tiden, men timmarna sprang iväg och jag kom inte iväg förrän vid 01:30. Tecken på en bra kväll :) Vi 6 nyanställda uppträdde även med ett shownummer i form av en hemmagjord låt, haha! Sedan fortsatte kvällen med lite prisutdelningar, quiz och beerpong!
 
Idag vaknade jag klockan 08:30 med en enorm ångest i hela kroppen som golvade mig totalt. Vet inte riktigt vart den kom ifrån, men gissar att det är en blandning av klassiskt vargtimme i bakfyllan och boendesituationen jag befinner mig i just nu. Kröp upp i sängen och somnade om efter ett par timmar och vaknade igen klockan 13:30. Nu känns livet lite lättare igen! :) 
 
Nu ska jag ligga här i soffan en halvtimme till innan Frida och Ellen anländer för några bärs innan middagen :) Ha en fin lördagskväll! ♥
 
Såhär såg vi ut innan det var dags att inta scenen och leverera vårt shownummer igår ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: