Tisdagen den 25 december.

Hej och god fortsättning! 

Hoppas att ni haft en fröjdefull jul :) Det har jag haft! Kom hem till Göteborg för drygt en timme sedan. Känns skönt att vara på hemmaplan igen, även fast det har varit några mysiga dagar i Torestorp :) Nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik as we speak.

Jag åkte ju som bekant med mamma hem till Torestorp i lördags, och i söndags hade vi uppesittarkväll hela familjen och Sara :) Vi brukar vanligtvis spela spel, men i år drack vi jul-hotshot, pratade och kollade på klipp på Youtube. Jag, Viktor och Sara satt uppe till klockan närmade sig 02:00. Himla trevligt! 

Kan villigt erkänna att jag vaknade upp ganska bakfull igår på självaste julafton, haha! Hela dagen var jag hemma och tog det lugnt innan gästerna kom klockan 18:00. Vi åt julbord, delade ut julklappar och spelade julklappsspelet :) Mysig julafton! 

Vad kvällen har att erbjuda får vi se. Vi är lite i valet och kvalet om vi ska ut eller om vi ska gå på bio. Eller kanske bara vara hemma och ta det lugnt. Jag ändrar mig varje minut känns det som, men just nu lockar hemmakväll mest ;) Men vi får se hur det blir när kvällen kommer, haha! 

Hoppas ni får en fin fortsättning på julen :) Puss på er!

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: