Torsdagen den 13 december.

Godkväll!

Är alldeles för uppe i varv att redan ligga nedbäddad i sängen just nu. Men jag måste verkligen försöka sova om en liten stund. Klockan ringer lite tidigare imorgon och jag behöver mina värdefulla sovtimmar ;) Haha!

Det har varit en så jävla bra dag på jobbet idag! Är inne i ett riktigt bra flow och när jag går på helg imorgon så har jag tillsatt minst tre olika uppdrag. Så jävla skönt att allt hårt slit de senaste veckorna börjar ge resultat nu. Älskar jobbet när det är såhär och nu känner jag mig verkligen med i matchen igen :) Love it! 

När arbetsdagen var slut klockan 17:00 så var det dags för lite after work på kontoret. Vi var ett gäng på runt 10 personer som spelade spel, drack lite kaffedrinkar och ett par öl. Himla trevligt! Vinkade hejdå strax innan 20:00 och har sedan dess diskat upp all disk här hemma, duschat och krupit ner i sängen. 

Helt jävla galet att denna arbetsveckan börjar lida mot sitt slut nu och att det bara är en vecka kvar till jul. Vad hände där? Är inte alls beredd på det, haha! 
Hur som helst så hoppas jag att jag hinner med en lunch på stan med Ellen imorgon innan hon hoppar på flyget mot Australien. 

Och påtal om imorgon! Det blir högst troligt ingen uppdatering då. Morgondagens planer lyder Jul på Liseberg och sedan middag på stan :) Hur mysigt? 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: