Onsdagen den 28 februari.

Hej på er!

Denna dagen har verkligen försvunnit. Kändes väldigt skönt att få jobba på kontoret idag tillsammans med mina kollegor :) Att jobba hemifrån är riktigt skönt, men att göra det två dagar i rad utan att vilja göra det självmant, det är lite segt.. Så det var kul på jobbet idag :) Vår chef från Stockholm var dessutom hos oss idag och det är alltid så trevligt! :) 

Efter jobbet drog jag till gymmet och körde 30 minuter högintensivt intervallpass i spinning. Jag stod lite i valet och kvalet på om jag skulle dra dit idag eftersom jag fortfarande inte känner mig helt frisk från förkylningen och för att min mage kändes ur balans, haha! Men jag krigade mig igenom passet och det är jag väldigt glad för nu efteråt :)

Efter en dusch och kvällsmat ligger jag nu i sängen och kollar på Sveriges mästerkock och därefter Renées brygga :) 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: