Söndagen den 6 januari.

Godkväll på er! 

Gårdagens uteblivna bloggning beror helt på flyttkaos deluxe. Eller kaos är nog inte rättvist att kalla det eftersom jag, brorsan och Sara hade ett himla flyt med allt! Flytten gick verkligen som på räls får jag säga :) 

De mötte upp mig vid min gamla lägenhet och vi började lassa in alla kartonger i brorsans bil, sedan hämtade vi lastbilen jag hyrt, hämtade soffan på Mio, sprang in på Ikea och köpte ett soffbord och sedan till nya lägenheten för att lasta in alla kartonger och möbler :) När allt var inne åkte vi till Tredje långgatan och jag bjöd dem på pizza och bärs. Som sig bör när man flyttar :) Så tacksam för hjälpen jag fick! 

När de hade åkt hem började jag fixa iordning i lägenheten i ett par timmar innan jag hoppade in i duschen och fixade mig. Jag var nämligen medbjuden på middag på Bord 27 klockan 20:45 :) Före middagen tog vi en öl på Hemma hos i Haga. Himla mysig lördagskväll med andra ord! 

Idag har vi spenderat hela dagen på Ikea. Fick låna Frida Svedbergs bil, så det var smidigt :) Insåg dock påväg hem att jag glömde köpa massa saker, så måste åka tillbaka dit snart igen, haha! 
Nu har jag lämnat tillbaka bilen och sitter på vagnen påväg mot lite söndagsmys :) Puss på er!

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: