Fredagen den 30 juli.

Hej på er!

Min första semestervecka är förbi och det har varit en väldigt bra sådan! M jobbar även denna veckan, så i måndags och tisdags var jag hemma själv. Vädret omvandlades till regn och blåst så fort jag stängde ner datorn förra veckan, så någon vidare solning har det inte blivit ;) Haha!

I måndags var jag bara hemma och tog det lugnt framför diverse serier och i tisdags mötte jag upp farmor i Mölndals centrum där vi besökte banken, shoppade och käkade lunch. Väldigt mysigt!

I onsdags var det dags för den årliga minisemestern med mamma och moster. Denna gången styrde kosan mot Öland! :) När vi hade checkat in på vårt vandrarhem så blev det sightseeing och lunch på stan.  På kvällen åt vi jättegoda hamburgare nere vid hamnen. Alldeles vindstilla och fint!

Igår fick vi en dag på stranden :) Och när klockan närmade sig 15:00 så började svarta regnmoln att rulla in, så då körde vi en timme upp till den allra nordligaste delen av ön och spanade in fyren Långe Erik. Kul att ha sett den :) Efter dusch och fix hemma på kvällen så åt vi napolitanska pizzor nere vid hamnen. Mysig kväll!

Idag har mestadels av dagen bestått av att sitta i en bil, med ett par stopp på vägen. Vi stannade bland annat till på Kosta Boda och Orrefors outlet :) Kul att ha sett det!
Jag kom hem för drygt en timme sedan och har packat upp, slängt i en maskin tvätt och tagit en dusch. Nu ligger jag i soffan och väntar på att min arbetande pojkvän ska jobba klart och gå på välförtjänt semester! :)

Ha en fortsatt fin fredagskväll!