Torsdagen den 30 juni.

Ett ganska sent inlägg blev det idag. Min bloggning blir bara sämre och sämre. Men när man inte är på topp, då är inte bloggning det första man vill prioritera. Tro mig!

Jag börjar nästan tro att jag är lite drabbad av schizofreni (ja, jag googlade stavningen..). Ena dagen är jag på botten, dagen efter leker livet och dagen efter det så känns allting piss igen. Vad är det med mig egentligen!? Men jag hoppas bara att det är en period och att det snart går över :)

Dagen idag har i alla fall varit bra! Jag trivs alltid som fisken i vattnet, så att dagen har varit bra är väl ingen större nyhet :) Så skönt att ha en arbetsplats att gå till som man känner sig lycklig på! Att jag dessutom får stanna 2 veckor längre än beräknat gör ju allting ännu bättre! Fyfan vad jag kommer sakna ECO-Boråstapeter när jag börjar plugga.. Usch! Vill inte ens tänka den tanken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: