Gott nytt år!!

Shit, sista dagen av år 2013 är här och det har gått skrämmande fort! Men tiden går fort när man har roligt, och roligt är något som jag verkligen har haft i år. Men jag hoppas att 2014 blir minst lika bra! :)

Idag kickade jag igång årets sista dag med en timme spinning intervall klockan 10:00. Det var så kallat "nyårspinn" och pappa hade klätt sig i skjorta och slips, och jag spinnade i en paljettopp. Det hör inte till vanligheterna ska jag säga er ;) Men ett väldigt festligt träningsavslut på detta året!

Sedan jag kom hem kollade jag på några avsnitt av Sex and the City. Kan inte fatta att jag inte sett den serien tidigare?! Hur underbar som helst ju :) Säsong 4 är snart klar. Så ska sätta igång nedladdning på säsong 5 snart!

Men nu tickar klockan på och det är dags att kila ner till duschen. Klockan 16:00 ska jag befinna mig i Kinna och plocka upp mina partysugna tjejer. Vi ska handla mat och sedan styra kosan mot Göteborg! :) Det ryktas nyårsfirande på Post-hotellet. Jag är mer än laddad! ;)
 
Gott nytt år, kära vänner! Vi hörs igen nästa år ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: