Militär-träning!

Idag har jag verkligen fått bevisat för mig att män (och kvinnor) i militären är väldigt, väldigt vältränade! Inte för att jag någonsin tvekat på att dem inte skulle vara det, men idag fick jag det verkligen bevisat för mig..

Idag efter jobbet har nämligen jag för första gången testat på en hinderbana á la militären i amerikanska filmer. Förstår ni hur jag menar? Förstår ni att jag har varit med om en nära döden upplevelse idag? ;) Haha!
Jag, Bella och Sandra möttes upp efter jobbet på Kransmossen i Trandared och körde 4 varv. Det var det absolut värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv! Jag kommer att vara helt blåslagen och ha ont i varenda muskel i kroppen imorgon. Herregud!
Men det var väldigt, väldigt roligt så det blir garanterat fler gånger :) Ska bara träna lite kondition och styrka före ;)

Nu ikväll har jag gjort mig förtjänt av det mesta! Pappa är iväg ett par dagar med Hasse och fiskar. Så jag, mamma och brorsan är ensamma hemma nu. Ikväll fick vi besök av Sara och vi åt en supergod grillbuffé. Ribs, coleslaw, kött, potatissallad, majskolvar och massa annat gott! :) Nu sitter vi placerade i soffan och kollar matchen mellan Celtic-Elfsborg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: