Sista dagen i juni.

Och så var juni också förbi.. Det är kusligt så fort tiden går!
Jag har inte haft någon vidare ork att blogga idag, men fick lite dåligt samvete över att skippa det också. Så jag slänger upp ett snabbt inlägg innan jag återgår till min bok :)

Hela dagen har vädret pendlat mellan sol och regn, och jag har mestadels legat inne. Har sorgligt nog kollat klart på hela säsong 9 av Grey's anatomy. Det var så otroligt sorgligt det sista att jag inte visste om jag klarade av att se färdigt. Men det gjorde jag, och nu måste säsong 10 komma ut innan jag spricker!!

Även igår var det en lugn dag. Framåt kvällen åkte jag hem till Frida och spenderade lördagskvällen där :) Vi åt sushi och alldeles för mycket av det goda från Hemmakväll och kollade på komedifilmen Liar, Liar.
Men det bästa av allt; vi bokade våran resa till Barcelona!!! Den 15 augusti lämnar vi svensk mark för att leva rövare i Spanien :) Känns obeskrivligt bra!!
Nu ska jag försöka ordna upp mitt liv med kost och träning så att jag slipper skämmas på beachen. Bra att ha ett mål att sträva mot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: