En dag i solstolen.

Nu sitter jag inne på vår altan och uppdaterar bloggen. Det finns nog inget ställe som är så perfekt som vår altan, soldäck och uteplats! Absolut mitt favoritställe här hemma :) Soffgruppen i hörnet, solstolarna mitt på soldäcket, middagsbordet inne på altanen samt stolarna och bordet lite längre upp i skuggan. Finns verkligen någonting för alla smaker! :)

Idag har jag spenderat hela dagen här ute. Frida kom ner till mig vid 10:00-tiden och jag hade dukat fram lyxig frukost ute i soffgruppen. Smoothie, pumpakärnor med youghurt och honung samt massa färska frukter! Perfekt start på dagen :)
Sedan la vi oss tillrätta i varsin solstol och spenderade hela förmiddagen där innan det var dags för henne att åka till jobbet. Då förflyttade jag mig en stund i skuggan och kollade på ett avsnitt Grey's anatomy och sedan solade jag ryggen medan jag läste min nyköpta VeckoRevyn. Och det bästa av allt; vi fick högsta betyg på vårt examensarbete!!! Mitt liv blev helt plötsligt fulländat! :) Så himla glad och lättad blev jag!!
En kanonbra dag helt enkelt! :)

Nu ikväll är det bara jag och pappa som är hemma. Viktor kör en lättsam pubrunda i Göteborg medan mamma är på firmafest. Så jag och pappa ska grilla kött och äta potatissallad. Mums!
Klockan 21:00 sitter jag och Frida inne i biosalongen och kollar premiären av Baksmällan III. Förväntningarna är väldigt höga! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: