Torsdagen den 29 maj.

Oj, vad jag ser att statistiken har börjat öka lite nu de senaste dagarna.. Långt ifrån rekord, men lite mer än vanligtvis. Superkul! :)
Jag ber om ursäkt för det jättedåliga uppdateringen nu det senaste, och jag får tyvärr säga att det kommer troligtvis fortsätta såhär.. Men jag försöker verkligen, för jag tycker det är så himla kul! :) Men som jag sagt tidigare, livet kommer före, och just nu händer det mycket kul. 
 
Igår hade jag och Frida (Svedberg) lite after work här i Borås. Men innan det så var jag på Helens Beauty Center och gjorde en spraytan (!) Har varit likblek hela våren och har inte hunnit sola, så jag unnade mig det. Herregud, vad nöjd jag är över resultatet! Känner mig så himla brun och fin nu :) Älskar att vara solbränd! 
 
Hur som helst, after work igår! Jag och Frida käkade ostar och drack vin ute på min balkong. När vi var salongsberusade drog vi ner till Vinci och satte oss där och drack drinkar och snackade skit. En supermysig kväll! 
 
Idag har jag legat utslagen i soffan i princip hela dagen. Fattar inte hur vinet kunde slå så hårt på mig!? Men klockan 15:00 var jag tvungen att vara pigg, för då var det dags för ett snabbt möte med projektgruppen. Mötet tog en timme, och efter det stack jag in i duschen och fräschade till mig. Ikväll stod det ännu mera vin på schemat! Denna gång tillsammans med Frida (Abrahamsson) och Lisa :) 
 
Vi började med lite bubbel på Fridas balkong, sedan drog vi ner och satte oss på uteserveringen Lilla torget. Vi åt varsin god hamburgaretallrik och drack rosévin. Tanken var sedan att vi skulle gå vidare och sätta oss någon annanstans, men vi beslöt oss för att åka hem igen och sitta på Fridas balkong och pimpla vin där istället. Sagt och gjort! :)
 
Nu kom jag alldeles precis hem och ska packa min väska inför helgen. Summerburst står vid dörren och då är vi där. Såklart! 
Så vi hörs mest troligt på söndag!! :) För att gottgöra det så bra jag kan så slänger jag upp en liten bildbomb från gårdagen och ikväll. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: