Lördagen den 31 oktober.

Oktobers sista dag är här och imorgon går vi in i november. Årets gråaste och deppigaste månad, delad plats med januari. Men trots det så känns det ändå som att november kommer gå smärtfritt förbi. Varenda helg är mer eller mindre uppbokad, och det känns väldigt uppiggande faktiskt! :) 

Jag befinner mig just nu hemma i Borås, och är så glad över att vara här och dessutom veta att vi ska spendera natten här :) Har saknat min säng så mycket!! 
Peter är iväg och kollar på Elfsborg på Borås arena och ikväll ska vi till Kinna på födelsedagskalas! Hans brorson fyller 9 år, och det ska ju sjävklart firas :) 

Igår kom ju mamma och pappa in till Göteborg och vi fyra hade en jättemysig kväll ihop :) Först hade vi ett bokat bord på Tranquilo där vi åt tapas och en gudomlig efterrätt med vit choklad. Det kan aldrig bli fel när det är vit choklad :) Mums! 
Klockan 21:15 satt vi bekvämt inne i biosalongen och kollade på den nya James Bond-filmen. Ingen film som jag kommer se igen kanske, men alltid roligt att ha sett i alla fall :) Vi var hemma i Torestorp igen strax innan 01:00 och slocknade så fort jag lade huvudet på kudden. En mycket lyckad fredagskväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: