Onsdagen den 23 mars.

Det blev en lite annorlunda dag idag mot vad jag hade ställt in mig på. Hade tänkt att jobba på som vanligt fram till klockan 17:00 och sedan gå direkt till gymmet och köra ett pass. Men en timme in i arbetsdagen så var det bestämt att jag skulle sluta två timmar senare än tänkt, och därmed var träningspasset avbokat ;) Haha! Så kan det gå ibland!

Jag har gnällt lite över att jag känt mig lite understimulerad nu det senaste, men idag fick jag äta upp det och var istället glad att jag fick två extra timmar! ;) Det ramlade in uppdrag efter uppdrag, och nya annonser och processer skulle göras. Superkul! Klockan 12:00 bjöd chefen hela avdelningen på lunch på en närliggande restaurang och stora delar av eftermiddagen spenderades i olika möten. En fartfylld och rolig dag på jobbet helt enkelt! :)
 
När jag satt där på kontoret klockan 18:00 ringde jag hem till Peter och önskade en krämig pastarätt när jag kom hem. Och världens bästa som han faktiskt är så pallrade han sig iväg till affären, lagade en supergod middag som var färdig lagom tills jag kom hem och tända ljus stod på bordet. Älskar honom så mycket för det! ♥
 
Nu sitter vi här i tv-soffan och kollar på Sveriges mästerkock, även fast jag mest sitter och väntar på att Grey's anatomy ska börja :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: