Tisdagen den 31 maj.

Hej på er!
 
Det är en betydligt piggare tjej som uppdaterar idag. Igår på jobbet var jag fruktansvärt trött att jag trodde att jag aldrig skulle komma ifrån jobbet.. 10 minuter kändes som en timme, fruktansvärt! Men idag var det andra bullar :)
 
Jag kände redan tidigt på morgonen att det skulle bli en bättre dag, och det blev det! Jag var på g hela dagen och fick gjort en hel del :) Känns väldigt skönt! Vi unnade oss dessutom en glass-rast på eftermiddagen där vi gick och köpte oss varsin glass och satte oss vid hamnen :) Mysigt!
 
Efter jobbet mötte jag upp Peter på Liseberg och där spenderade vi den kvällen, och vi kom precis hem :) Så himla kul! Vi spelade, åkte flumride och åt fish & chips. Självklart hamnade vi världens åskoväder strax innan vi skulle gå hemåt. Usch, riktigt otäckt!
 
Men nu är vi hemma i trygghet igen och sitter här i tv-soffan och kollar på Outsiders ;) Haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: