Onsdagen den 30 november.

Det finns egentligen bara en enda sak jag skulle vilja skriva om idag, allt annat känns faktiskt ganska så oväsentligt.
JAG OCH PETER HAR FÅTT ETT FÖRSTAHANDSKONTRAKT PÅ EN LÄGENHET MITT I CENTRALA LINNÉ!!
 
Ja, den meningen har jag länge längat efter att få skriva, så den får stå med versaler och många utropstecken! :) Åh, vad det känns så oerhört bra ♥ Efter tre flyttar bara i år så känns det som att en tung sten sakta lyfts av våra axlar. Nu får vi bo kvar hur länge vi vill, med våra namn på dörren :) Wow, vilken känsla!
 
Hela processen har gått väldigt fort. I torsdags förra veckan var vi på visning av lägenheten, tillsammans med två andra par. I måndags fick vi ett samtal av hyresvärden som frågade om vi fortfarande var intresserade, igår bokade vi tid för kontraktskrivning och idag klockan 16:00 skrev vi på kontraktet. Vi har inte vågat ta ut vinsten i förväg, men först nu kan vi andas ut och njuta :) ÅH! Lyckan är total! ♥
 
Och inte nog med det! Har haft en supermysig onsdagskväll med mina kollegor och vår chef direkt efter jobbet. Klockan 17:30 hade vi ett bokat bord på tapasrestaurangen Mañana på Kungshöjd. Vi drack varsin mojito, öl och åt gudomligt god tapas! Så mysig kväll :) En liten belöning till oss alla efter bra slit nu i höst, där vi har uppnåt målet vecka efter vecka. Heja oss!!
 
Nu ska jag återgå till planeringen med flytt och lägenhet. Vi är mitt uppe i adressändring och andra roligheter :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: