Måndagen den 31 oktober.

Jag ska fatta mig ganska kort här idag. Ligger i sängen och är helt genomfrusen. Kvällen har vi nämligen spenderat på ett regnigt Ullevi, och kollat på matchen mellan IFK Göteborg och Elfsborg. Egentligen ingen match som ligger mig varmt om hjärtat, men desto mer hos Peter. Så jag hängde med som sällskap helt enkelt (och för att slippa träningen..) Men imorgon finns det inga ursäkter, utan då är det jag som gör comeback efter födelsedagsfirande och envisa förkylningar! :)

Har ni haft en bra måndag annars? Jag har inte så mycket att klaga på faktiskt :) Vi alla har varit lite slöa och hängiga på kontoret idag, men det tycker vi är tillåtet på måndagar.. :) Haha! Det är så himla skönt att jobba med likasinnade, så får man vara precis som man vill. Så härligt!

Och efter jobbet gjorde jag en snabb mellanlandning hemma, hämtade upp Peter och sedan begav vi oss ju som bekant iväg till Gamla Ullevi. Matchen slutade oavgjort trots en riktig nagelbitare i slutet. Och nu ligger jag här och ska alldeles strax sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: