Onsdagen den 29 november.

Det känns som att det var en evighet sedan som jag uppdaterade här senast, men det var ju ett par dagar sedan.. Det dämpar mitt dåliga samvete :) 

Jag ligger här i sängen och väntar på att Grey’s anatomy ska dra igång om 10 minuter, så tänkte att jag lika gärna kan kika in här under tiden :) 

Det var som sagt söndag sist jag kikade in här och jättemycket har kanske inte hänt sedan dess :) Jag och Peter hade en mysig dejt i måndags! Jag hade lyckats få tag på varsin biobiljett till förhandsvisningen av Solsidan-filmen! 

Men innan middag och bio så gjorde jag en god sak, nämligen blev blodgivare! Eller jag har tagit första steget med att skriva in mig och tagit prover. Nu får jag vänta några veckor innan jag blir kallad dit igen :) Så nu har jag plussat på karmakontot! 

Jag gjorde en snabb mellanlandning hemma och sedan åkte vi mot Vapiano och åt middag innan bion började klockan 20:30. Eftersom det var smygpremiär blev vi bjudna på både gratis popcorn, dricka och röda mattan (!) Haha! Filmen var superbra och den rekommenderar jag er verkligen att se :) Aldrig blir man besviken på det gänget! 

Igår hade jag ytterligare en dejt inbokad, men denna gången med Ellen! Vi hade inte setts på flera veckor så vi bokade in en promenad efter jobbet. Men när vi båda hade slutat så var det mörkt, kallt och regnigt så vi beslöt oss för att styra om våra planer. Istället blev det kvällsmat och mys hemma hos Ellen :) Det var den tisdagen! 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: