Onsdagen den 29 augusti.

Hej på er!

Hur står det till med er? Med mig är det fortsatt bra. Känner mig lite stressad inombords och kan inte riktigt sätta fingret på varför. Men gissar väl att det är en salig blandning av att jag är ny på jobbet, har massa saker att göra här hemma och allt annat som pågår i livet. Inte konstigt att man har en inre stress då kanske :) Men det går nog över snart!
 
Nu sitter jag i alla fall i sängen och kollar på Idol samtidigt som jag springer upp och ner till tvättstugan. Fram till nu så har jag avverkat min tredje och veckans sista arbetsdag på Adecco. Känner mig fortfarande helt lost i allting och är mer eller mindre värdelös. Försöker bara överleva just nu och inte bryta ihop, haha! Varför ska jag alltid ha så höga förväntningar på mig själv och inte bara njuta lite av att vara ny? Så dumt! :)
 
Efter jobbet hoppade jag på bussen mot The beauty boutique på Avenyn där jag gjorde en spraytan. Känner mig så brun och fräsch nu :) När jag kom hem slängde jag i tre maskiner tvätt, röjde in i diskmaskinen och packade resväskan. Imorgon lyfter nämligen planet mot Warszawa tillsammans med Ellen och Viktoria :) Ska bli så oerhört kul!
 
Vi har ju som bekant en resekassa som vi för över 200 kronor i månaden till och som vi sedan reser för. Förra året var destinationen Budapest och i år styr vi kosan mot Polen och Warszawa :) Eftersom flyget och hotellet betalades med våra sparpengar så känns det som att resan är helt gratis :) Så värt och ett stort tips till er alla! Samla gänget och sätt ihop ett sparkonto vettja! :)
 
Ha en fin weekend så hörs vi på söndag! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: