Måndagen den 31 december.

Okej min vänner. Sista dagen på året har kommit. Jag blir alltid så sjukt känslosam på nyårsafton och går liksom runt med en liten klump i halsen hela dagen, haha! Jag vet verkligen inte varför, men det ligger något väldigt fint och magiskt över nyårsafton tycker jag. När vi satt framför Nyhetsmorgon och käkade frukost imorse så sjöng en kör den gamla Abba-låten "Happy New Year", och jag blev alldeles gråtig, haha! Vem är man?! Men det ligger något jävligt fint över att man vinkar hejdå till det gamla, och skålar in det nya på tolvslaget ♥ Är så jävla redo att lämna 2018 bakom mig nu och se framåt mot 2019! 
 
Nu sitter jag i soffan hemma i lägenheten och ska strax hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällens festligheter. Håkan Hellströms nya skiva spelar för mig på högsta volym. Bara där blir man ju ännu mer känslosam, haha! Helvete vilka fina och mäktiga låtar han släppt ♥ Mina favoriter just nu är Nordhemsgatan leder rakt in i himlen, Gott nytt och Sjung högre. Oj oj, så fint! 
 
Som sagt, snart är det dags att göra mig festfin inför kvällens nyårsfirande. Ska iväg på en middag i Johanneberg hos ett gäng jag aldrig träffat tidigare. Herregud så nervös jag är! Men det ska bli himla trevligt :) Vart kvällen tar oss efter tolvslaget får vi se. Jag hörde rykten om någon fest i stan, eller om vi stannar kvar i Johanneberg. Men det får väl tiden utvisa tänker jag :) 
 
Hur som helst så hoppas jag att ni får ett fantastiskt avslut på 2018 och en minst lika fin start på 2019! ♥
Vi hörs nästa år! Puss!
 
Och påtal om Håkan Hellström så skickade han en liten nyårshälsning på Instagram tidigare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: