Torsdagen den 29 augusti.

Godkväll! 

Hur står det till med er? Med mig är det bra, men trött. Har så sinnessjukt mycket att göra på jobbet just nu att jag knappt hinner gå ut till köket och hämta en kopp kaffe. Att vi ska på kick-off två dagar i Stenungsund mellan tisdag och onsdag och att jag sedan åker till Milano onsdagskväll kunde inte komma mer olägligt.. 

Min kalender för både idag och imorgon är helt uppbokade utan en enda lucka från klockan 08:00-17:00 med intervjuer, möten och telefonavstämningar. Helt sjukt. 
Men som jag nämnt tidigare så fokuserar jag fortfarande på välmåendet och hälsan, så trots massvis att göra så drog jag från jobbet klockan 17:00 och drog till gymmet.

Idag stod bodypump på schemat, och det känns rejält i kroppen nu. En skön känsla av ömmande muskler och slutkörd kropp, haha! Skönt med vilodag imorgon. Efter jobbet ska jag och mister ta en öl på stan för att koppla bort allt som har med jobb att göra :) 

Nu ligger jag i soffan och har precis börjat kolla på en ny serie på Cmore som heter Fartblinda. Gillar vad jag sett hittills! Mister är på ingång när som helst också, mysigt! :)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: