Laddar inför shopping.

Nu har jag fått flytta mig ifrån soffan. Pappa och min morbror har bokat tv:n. De kollar på matchen mellan Arsenal-Barcelona. Ingen match som intresserar mig. Lyon spelade igår, och det gick ju vägen. Lycka! :) Kim fick 30 minuter speltid tror jag. Fick dock inte se matchen :( Men en vinst är en vinst.
Denna matchen spelas egentligen på Viasat Fotboll, och den kanalen har inte vi. Men vi klickade in på Viasat on demand och beställde hem matchen för 99kr.
Hur smart är inte det då?! Då kan man ju kolla på vilken match man vill :) Alla Djurgårdens matcher ser jag ju ändå, eftersom vi har PPV i Canal digital.
Ännu ett i-landsproblem är löst hos familjen Johnsson :)

Medan tv:n visar Champions league så sitter jag vid köksbordet och lyssnar på Julias spellista på Spotify. Jag är nog den enda som inte har tagit del av alla hennes låtar ;) Men för att kunna hänga med i påsk så är det bara för mig att ge med mig helt enkelt ;) Haha.
Men en hel del är helt okej faktiskt! Många goa remixer! Tummen upp för det, Jullan!

När partymusiken dunkar i hörlurarna ökar partysuget enormt! Jag är så grymt, grymt, grymt laddad inför helgens alla bravader :) Kommer garanterat bli jättekul! Innan i skolan trotsade jag min telefonskräck och ringde Varberg Taxi och bokade taxi från stugan till stan. En buss och en bil får vi ;) Ja, vi är en hel del. Haha.
Julia smsade innan och frågade om jag var sugen på en promenad imorgon. Men vi kom sedan överens om att vi får tillräckligt med motion på fredag på tipspromenaden ;) Haha.

Imorgon kommer jag äntligen iväg på min efterlängtade shoppingrunda! Jag är överlycklig! Nu ska här brännas pengar :D
Det finns nog fan inget bättre än att strosa runt i affärerna helt själv. Kunna prova hur många plagg som helst och gå i vilka affärer man vill, utan att ha någon som suckar och klagar.
Jag hade egentligen tänkt att åka in klockan 10:00 när affärerna öppnar så att jag skulle hinna tillbaka till Kinna klockan 13:00 när mamma slutar, så att jag kunde hänga med till MM och handla.
Men jag känner mig själv alltför väl, 3 timmar intensiv shopping hinns inte med ;) Så jag stänger av alarmet på mobilen och tar en sovmorgon istället :)



Spriteflaskan hänger med i helgen, tjejer! Då kan det inte bli fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: