Måndagen den 28 februari.

Nu sitter jag här i min One Piece-dress, magen har fått frukost i sig och ansiktet är sminkat. Har lite planer för dagen faktiskt. Mesta tiden ska spenderas med Stefan innan han åker till jobbet :) Men nu sitter jag i soffan ensam. Stefan åkte till gymmet redan klockan 09:15, då jag fortfarande sov.

Jag unnade mig lite sovmorgon idag, med tanke på att klockan ringer 03:30 inatt (!) Frågan är ju om det är någon idé att gå och lägga sig ikväll. Det är inte många timmar sömn jag kommer få. Ni vet ju själva hur man ligger och grubblar innan man ska iväg och resa.
Iiiiiiih, det ska bli så roligt :)

Dagens planer är i alla fall lunch med Stefan någonstans och även ett besök på Apoteket. Medicin i alla former har jag ännu inte köpt. Ska även förbi MM och handla lite till Sixten, kattmat och kattsand ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: