En ledig onsdag.

Det är fullt upp nu känns det som! Att ha kommit igång med träningen känns fantastiskt bra och det gör att kvällarna inte känns lika långa och slappa. Både i måndags och igår satt jag och svettades på spinningcykeln, herregud vad jag har saknat det! Och idag är det dags för ett pulspass på jympan :) Konditionen ska upp till toppen nu! Jag och Frida har satt upp delmål inför Göteborgsvarvet, och den 12 november är det dags att testa på att springa 1 mil! Och då måste konditionen vara på topp ;) Haha!

Nu sitter jag i soffan och väntar på att en film ska laddas ner. The lucky one med Zach Efron i huvudrollen :) Lite senare i eftermiddag ska jag möta upp Frida på Skrädderiet och ta en sen lunch. Så även denna dagen kommer gå i rasande fart. Känns som att hela denna veckan bara har försvunnit..

Igår efter träningen åkte jag hem till Stefan. Tanken var att vi skulle grilla, men eftersom regnet stod som spön i backen så fick det bli spagetti och köttfärssås istället. Mums! :)
Och imorgon måste jag sätta igång med packningen, för denna helgen spenderas i Stockholm!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: