Årsresumé 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har varit singel, det är något som jag inte varit på över 6 år! Det får räknas som något "nytt" för mig. 
Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte att jag hade några löften. Men antagligen så lovade jag mig själv ett hälsosammare liv, och det hölls inte! 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
Dog någon som stod dig nära? Ja, min kusin lämnade oss alla alldeles för tidigt. 
Vilka länder besökte du? Danmark i maj och Grekland i juli.
 
Kos, Grekland juli 2012
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Mitt mål år 2013 är att eximinera mig från IHM Business School och sedan få ett kick ass-jobb!
Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas? 29 september.
Vad var din största framgång 2012? Att jag klarade alla tentor!
Största misstaget? Att gråta över en kille alldeles för mycket.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna!
Bästa köpet? Alla konsertbiljetter! Är en fattig student, men att lägga pengar på upplevelser som konserter för med sig är värt att lägga pengar på!
 
Swedish House Mafia! 

Vad spenderade du mest pengar på? Som sagt, konsertbiljetter och dess tillhörande hotellnätter tror jag. 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Alla jävla house-låtar tror jag, and I love it! Och varesig jag vill eller inte, Gangnam style!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitivt varit ledsnare, deppigare och mer osäker på mig själv. Det ska bli ändring på 2013!
Vad önskar du att du gjort mer? Oj, vilken svår fråga! Jag vet inte vad jag ska svara.. Skrattat och vara glad borde man alltid göra mer :)
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit ledsen och deppig, det tar sådan energi! Och inte oroat mig så mycket.
Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag vann två stycken biljetter till Rihannas exklusiva spelning på Berns i Stockholm. Det kunde inte ha kommit mer lägligt :)
 
Armbandet som tog oss in på Rihannas konsert på Berns.
 
Vilka konserter var du på? Jag har sett otroligt många artister i år! Maskinen i maj, Summerburst i juni, Kent och Lady Gaga i augusti, Rihanna och Swedish House Mafia i november. Hoppas på ett lika bra konsertår 2013!
Hur tillbringade du julen? Som alla andra år! Dopp i grytan och Kalle Anka med mammas kusiner på dagen och julfirande på kvällen tillsammans med mina kusiner och moster.
Blev du kär i år? Nej det blev jag inte.
Favoritprogram på TV? Gossip Girl.
Största musikaliska upptäckten? Swedish House Mafia och alla andra bra DJ:s!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, jag tror inte det. I slutändan tror jag att allt ont får med sig något gott.
Vilken partykväll var 2012 års bästa? Utekvällen på Whiteroom i Stockholm är inte mycket som slår :)
 
Förfesten innan Whiteroom :)

Något du önskade dig och fick? Pengar :)
Något du önskade dig men inte fick? Jag fick allt jag hade önskat mig.
Hur firade du på din födelsedag 2012? Jag och Erik hade förfest på Lärkgatan med alla våra vänner och sedan bar det vidare till hederliga Kinna krog!
Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj. Skulle aldrig ha överlevt hösten utan dem. Guld värda ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: