Hej hej från Grekland!

Jag lovade er åtminstone ett inlägg till, och jag håller vad jag lovar! :)

Klockan är snart 19:00 här i Grekland och jag och Stefan ligger i varsin solsäng/solstol på vår uteplats. Här har vi legat i ett par timmar när vi tröttnade på solen, eller rättare sagt, när våra kroppar hade fått nog av solstrålar..

Allt är finemang med oss! Vi äter och dricker, solar och läser, pussas och kramas :)
Igårkväll var dock jag med om en ruskigt kuslig sak.. Det var när vi kom hem från vår lilla barruna på hotellområdet, och vi skulle precis släcka lampan och sova som min kropp började skaka okontrollerat och jag började frysa. Jag förstod inte vad det var med mig! Men efter en Resorb, Alvedon och otaligt med mängder vatten så lyckades jag somna om, i alla fall i ett par timmar. 01:30 vaknade jag igen med samma otäcka känsla.. Lyckades dock somna om igen, efter många om och men.. Och när klockan sedan ringde imorse så var symptomen borta! Har dock känt mig konstig i kroppen hela dagen, inte illamående eller nått sånt, utan bara konstig.. Usch!

Jag drog slutsatsen att det berodde på vattenbrist, så idag har jag druckit och druckit och hoppas att jag slipper vara med om detta en gång till :)
 


Kommentarer
Postat av: mamma

du måste ta kort på er lilla pool:) kram

2012-07-10 @ 18:34:21
URL: http://johannamariajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: