En bra start på veckan!

Jag har haft en väldigt bra start på denna veckan. En bra måndag brukar oftast betyda en fortsatt bra vecka, så jag hoppas på det! :) Finns ingen särskild anledning till denna bra veckostart, utan vaknade bara upp med toppenbra humör och så fortsatte dagen. Härligt när man känner så!

Som sagt, idag var det back to work igen efter en helt fantastisk helg! Det var längesen jag hade en sådan perfekt helg rakt igenom :) Tack alla som var med och förgyllde den!
Dagen på jobbet gick väldigt långsamt. Eller dagen i sig var ganska smärtfri, men det var otroligt lugnt på arbetsuppgifterna idag. Hoppas på mer drag imorgon :)

Nu ikväll har jag nördat mig på Youtube, likaså igår. Jag har nu kollat igenom vartenda klipp som finns på Axwell och Swedish House Mafia. Det sista klippet jag såg var Axwells spelning på Tomorrowland. Suget efter den 31 augusti minskar ju inte direkt efter att ha sent det ;) Världsklass!
Har även hunnit med att läsa ut min SOLO-tidning, grillat med familjen och nu är det fotboll på tv:n. ÖIS-Hammarby..
 
Har ni sett någon mer perfekt människa? ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: