En bakfull onsdag.

Det är en bakfull liten stackare som uppdaterar er idag! Den värsta bakfyllan har börjat släppa, men den känns fortfarande.. Kan inte annat säga än att jag förtjänar det! Drack mojitos som om det vore vatten och en och annan liten fireball-shot slank ner också.
Men vafan, det är inte varje dag man slutar skolan :)

Det var helt enkelt en väldigt trevlig kväll igår! Jag och Carro var hemma i lägenheten runt 02:00-tiden tror jag och vaknade 6 timmar senare och kunde inte somna om. Alltid samma visa.
Så vi gick ner till cafét som låg precis utanför lägenheten och köpte gofrukost. Supergott! :) Kände mig dock som en levande död när jag satte mig på bussen hemåt klockan 10:30. Sov som en gris hela bussresan och köpte med mig en kebabtallrik hem från Örby pizzeria.
Så jag ska inte gnälla ;)

Nu har jag hjälpt brorsan att göra sig fin inför balen. Jag är en mycket stolt storasyster när jag ser hur otroligt fin han blev i sin smoking :) Världens finaste lillebror!
Klockan 16:00 befinner vi oss på gymnasiet och ser alla fina killar och tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: