Onsdagen den 27 november.

Jag har stirrat på ett tomt inlägg väldigt länge nu och jag vet fortfarande inte hur jag ska börja detta inlägget. Det svåraste med att blogga är hur man ska börja ett inlägg, haha! Det är i alla fall vad jag tycker :)

Onsdagen är gjord och nu är det en lång nedförsbacke till helgen. Torsdagar är ju alltid lättsamma, för att inte tala om fredag :) Så innan jag vet ordet av det så kommer jag att sitta på tåget mot Stockholm ;)

Vad har jag gjort idag då?
Jag har ju jobbat som vanligt. Eftermiddagen på jobbet bara försvann. Fick in en stor bunt med order efter lunch, och sedan rusade tiden iväg. Skönt! :) Sedan gjorde jag några ärenden i Kinna, bland annat på Systembolaget och en solning på Solhörnan. Slumrade till i en kvart, så himla skönt! :)
Klockan 18:00 var det dags för veckans sista träningspass. 75 minuter skivstång/intervall som vanligt på onsdagar. Gick väldigt bra idag! :)

Nu sitter jag i soffan och inväntar Grey's anatomy. Egentligen borde jag väl sätta igång med packningen, men jag har verkligen ingen ork till det. Varken ork eller lust, rättare sagt. Så imorgon blir det full rulle efter jobbet. Först ett besök hos frisören, sedan ännu en solning på Solhörnan, en veckohandling på MM och sedan hem och packa väskan.
Men ni som känner mig vid det här laget vet ju att jag älskar när det är full rulle :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: