Lördagen den 28 september.

Även denna dag har varit fullspäckad, att jag nästan glömde av att uppdatera er idag! Denna stackars bloggen får ta mycket stryk nu när jag är busy woman igen, haha! :)

Så, vad har denna lördag erbjudit då?
Allt möjligt faktiskt! :) Jag vaknade alldeles för tidigt, men låg och drog mig ett par timmar i sängen innan jag gick upp för att fånga dagen. Klockan var strax innan 09:00 när jag och mamma tog på oss våra träningskläder och gick ut och gick en liten skogspromenad. Vi gick elljusspåret här i skogen, och det var verkligen supermysigt! Har inte gått där på flera år, och jag har helt glömt av hur vackert det är :)

Efter den uppfriskande promenaden gick vi hemåt och åt frukost innan vi satte oss i bilen och åkte upp mot Kinna och Skene. Första stoppet var på Visko, där vi båda fyndade varsitt par skor :) Ett par stövlar fick följa med mig hem! Så nöjd! Sedan blev det några snabba besök på Lindex och smink-shopping samt en vända på Systembolaget.

Ikväll är det dags för födelsedagsfirande! Vår kära vän och (min numera före detta) kollega fyller 23 år idag! Stort grattis fina Mikaela! :) Så klockan 18:00 ska vi befinna oss i hennes lägenhet i stan och äta middag och sedan intar vi Viskan och deras trubadur. Vart kvällen slutar är det ingen som vet ;) Haha!

Jag önskar er alla en härlig lördagskväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: