Måndagen den 29 december.

Är mitt uppe i en spännande svensk thriller nu, Inkognito. Det är reklam och nyheter nu, så jag passar på att uppdatera lilla bloggen :) 

Jag befinner mig hemma i Torestorp faktiskt. Väldigt spontant! Mamma har varit hos mig i Borås idag och vi har fixat lite i lägenheten. Skruvade ihop mitt köksbord som jag fick i julklapp och bytte diverse lampor som gått sönder. Efter allt fix belönade vi oss med en runda på stan :) 

När hon åkte hemåt igen blev jag otroligt rastlös, så ringde pappa som skulle åka hem från jobbet. Så han hämtade upp mig och jag följde med hem :) Väldigt härligt att komma hem! 

Nu bör jag spana på lite recept till nyårsmiddagen. Jag har fått i uppdrag att välja varmrätt! Lättare sagt än gjort, men tror nog att jag har en bra idé! :) 

Mycket nöjd över mitt nya fina köksbord! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: