Lördagen den 29 mars.

Ursäkta tjatet om vädret, men hur jävla härligt är det inte? :) Fullkomligt älskar det!

Idag vaknade jag och Julia redan vid 06:00-tiden och kunde inte somna om. Vi låg kvar i sängen och tjatade och skrattade i ett par timmar innan det var dags att gå upp och fånga dagen.

Dagens planer har sedan länge varit att åka till Ikea tillsammans med Frida. Hade väl hemskt gärna velat spendera denna underbara dag i solen på en uteservering eller något, men icke! ;) Vi styrde kosan mot Kållered och spenderade ett par timmar inne på Ikea. Jag fick köpt lite måste-ha-saker, bland annat ett överkast och en morgonrock! Äntligen fick jag tummen ur, och billig var den ju också :) Lyckad shopping med andra ord!

När jag hade släppt av Frida hos hennes bror i Kinna så styrde jag kosan mot Torestorp, och här har jag spenderat dagen och kvällen. Jag, mamma och pappa satt ute på soldäcket hela eftermiddagen och ansiktet fick sig en lite röd nyans ;) Haha!
Nu ikväll har vi premiärgrillat! Så gott! Kött och majskolvar, mums :) Som tilltugg före åt vi nachotallrik. Lördagslyx! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: