Onsdagen den 29 oktober.

Jag slänger upp ett snabbt inlägg nu innan jag sticker ner och hämtar Frida (Svedberg) på hennes jobb. Kvällen är fullspäckad, så bäst att passa på :)
Efter jobbet är det nämligen after work som gäller! Jag, Frida och Bella har ett bokat bord på The Barn i Göteborg klockan 18:15 :) Har ju varit där en gång tidigare, och jag älskar det stället! De serverar världens godaste hamburgare, så jag var inte särskilt svårflirtad första gången jag var där ;) Haha!

Arbetsdagen har gått i en rasande fart, och trots att min förkylda skalle inte riktigt alltid hängde med så gick dagen smärtfritt förbi ;) Haha! Min förkylning håller fortfarande på att irritera mig och jag blir galen! Hatar verkligen att inte känna mig helt kry. Och inte nog med det! Jag har dessutom träningsvärk från helvetet i främst lår och skuldror från måndagens cirkelpass. Känner mig alltid lite ynklig i sådana här situationer ;) Haha! Men ingenting ska få stoppa mig från helgens roliga planer :) Jag är bortbjuden på maskerad och det ska bli så kul! Mer om det lite längre fram :)

Nej, dags att hoppa in i bilen och styra kosan mot Göteborg! Ha en fortsatt härlig onsdag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: