Lördagen den 29 augusti.

Ni anar inte hur skönt det känns att veta att man ska ha en nykter och lugn helg denna helgen. Minns inte när man hade det senast, så det är väldigt efterlängtat :) Bara vetskapen av att man slipper hoppa in i duschen nu och sminka sig och göra sig snygg är en ren lyx, haha! Jag sitter här osminkad i myskläder hemma hos Peter nu as we speak ;) Haha!

Idag har vi tagit det väldigt lugnt! Unnade oss en rejäl sovmorgon imorse och när vi kände oss utvilade åkte vi in till stan. Först en lunch inne i saluhallen och sedan shopping på stan. Jag åkte dock hem tomhänt, men Peter hittade en del :)
När vi kom hem igen så kollade vi på matchen mellan Djurgården - Halmstad. 3 viktiga poäng blev det till Djurgården! Underbart :)

Även igår hade vi en mysig kväll. Jag och killen hade en middagsdejt på Made in China på Tredje långgatan :) Jag var till en början lite skeptisk till maten, men där hade jag fel! Wow, vilken smakupplevelse! Många nya och annorlunda smaker, men så himla gott! :) Tips, tips!
 
Photo cred: @goagoteborg på Instagram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: