Torsdagen den 29 januari.

Jag är på hemmaplan igen efter vår lilla turné i veckan. Det har varit några roliga och lärorika dagar för min del, men det känns alltid skönt att få komma hem igen. Det har varit fullt upp sedan jag kom hem med att betala räkningar, packa upp mina väskor och diska. Nu sitter jag här i soffan och kollar på Farmen. Eller ja, det är vad som hörs i bakgrunden i alla fall ;) Haha!

Igår var vi ute med ett par kunder i Karlstad. Tanken var ju som sagt att vi skulle äta tapas, men restaurangen var under ombyggnad och skulle öppna igen på måndag. Typiskt! Vi gick istället till Texas Longhorn där jag åt utsökt lamm med vitlökssmör, pommes frites och majskolv. Jag hade dött och hamnat i kötthimlen, så otroligt gott!! :)

Idag startade vi dagen med ett snabbt kundbesök innan vi åkte vidare till mässans tredje och sista dag. Klockan 11:00 slogs portarna upp och tiden gick otroligt fort tills vi fick packa ihop igen och styra hemåt igen :)

Nu har jag inte träffat min kille på 4 dagar (!) Det gör ont i lilla hjärtat av saknad. Han tränar sitt damlag nu, men kommer till mig senare ikväll ♥ Tills dess ska jag ta en dusch och se om det finns något i kylen som kan mätta min mage :)
 
Bästa Sex and the City - kan liksom inte få nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: