Lördagen den 27 juni.

Hej på er! 

Det hör inte till vanligheterna att det kommer in ett blogginlägg på lördagarna, men här kommer ett! :) Jag och Peter sitter i bussen från Göteborg till Kinna, och eftersom vi inte hamnade bredvid varann så fördriver jag tiden här :) 

Kan börja med att säga att jag hade en magisk kväll igår. Precis som jag förutspådde så ändrades planerna lite ;) Haha! Strax innan 18:00 tog vi vagnen till vattnet vid Feskekörkan och åt världens godaste hamburgare av Street friends. Så gott och så otroligt härlig stämning! Precis vid vattnet och hög musik :) 

Sen tog vi båten över till Lindholmspiren där hans kompis ställde ut världens hetaste segelbåt i 11 miljonersklassen. Tanken var att vi bara skulle dit och säga hej, istället stannade vi kvar där och åkte hem först efter midnatt. Ellen joinade oss efter en stund också :) De bjöd oss på öl och det var alldeles underbart att sitta på en båt i solnedgången :) Det blev ingen Icona pop på Liseberg med andra ord ;) Haha! 

Idag vaknade vi runt 09:00 och ett par timmar senare befann vi oss i stan. Vi åt thaimat till lunch, strosade i affärer och sen hamnade vi på Liseberg. Vi åkte ingenting, men spelade desto mer och åt våfflor :) En riktigt mysig dag! 

Nu sitter vi som sagt på bussen till Kinna. U21-matchen visas på storbildsskärm på Marks GK, så vi ska dit och hooka upp med ett gäng :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: