Fredagen den 26 februari.

Såhär tidigt har jag nog aldrig uppdaterat bloggen förut ;) Men jag står här vid busshållplatsen alldeles ensam och väntar på bussen, och det är 10 minuter kvar tills bussen ska komma så jag kan lika gärna kika in här och döda lite tid så länge ;) Haha! Jag blir alltid lika nojig när jag ska åka buss och har ett tåg att passa, och det resulterar alltid i att jag får stå och frysa i väntan på bussen i flera minuter, haha!

Jaja, så är det med det.. :) 
Äntligen fredag idag! En lite annorlunda fredag för min del då eftersom vi ska till Stockholm. Det är affärsplanering som ska göras, vad nu det innebär? Men alltid kul att träffa kollegorna från Stockholmskontoret :) Ikväll blir det tvårättersmiddag på en mysig restaurang i Gamla stan. Så trots den tidiga timmen nu så går det ingen större nöd på oss idag :)

Nu har jag dödat 3 minuter med hjälp av detta inlägget och det är drygt 6 minuter kvar tills bussen kommer... Segt! 
Hur som helst, ha en riktigt fin fredag mina vänner! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: