Måndagen den 29 februari.

Insåg precis att jag helt glömde av årsdagen på den här bloggen i söndags förra veckan, närmare bestämt den 21 februari. Kan ni förstå att jag har uppdaterat denna bloggen nästan dagligen i sex års tid?! Galet! Den största anledningen till att jag faktiskt fortsätter uppdatera som jag gör är för att det är så otroligt roligt att ha att kolla tillbaka på! Tänk liksom när jag är runt 40 år och har egna barn.. :)
 
Hur som helst, ny vecka och nya möjligheter!
Av någon märklig anledning så känner jag mig ovanligt peppad på denna veckan. Jag har inga direkta planer alls för denna veckan, så vart denna peppen kommer ifrån vet jag inte riktigt ;) Haha! Men arbetsveckan började i alla fall väldigt bra! Känner mig fruktansvärt stressad på jobbet bara, men ändå en skön stresskänsla som jag känner att jag kan klara av.
 
Nästan hela dagen idag har bestått av att delta i flera olika möten. Den lilla tiden som jag spenderade vid mitt skrivbord gick åt till administrativa arbetsuppgifter. I slutet och början på varje månad är det alltid lite extra att göra. Stänga annonser, skriva nya och lägga ut, ta bort gamla processer och lägga upp nya, etc. Därför bestämde jag mig för att ta med mig datorn och jobbet hem när arbetsdagen var slut. Hann inte klart allt jag ville bli klar med och kan fokusera så mycket bättre när det är lugn och tyst runt omkring!
 
Sagt och gjort! När klockan slog 17:00 sprang jag snabbt från kontoret och mötte upp Peter vid stationen. Där hoppade vi på bussen och åkte ut mot Backaplan för att spana och provsitta en soffa som vi hade kollat ut på nätet. Den var lika fin i verkligheten, så den ska vi beställa hem nu i dagarna! :) Vi hann även med en snabb vända på Chilli där jag köpte en superfin blomvas! Den var slående lik den fina dagg-vasen från Svenskt tenn, men ungefär 2600 kronor billigare ;) Haha!
 
När vi kom hem satte jag igång och jobbade, och blev alldeles precis klar! Peter ligger redan nedbäddad i sängen och lyssnar på podcast. Jag funderar på att stänga av här och krypa ner och sällskapa :) Är galet trött, så lite extra sömn hade varit bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: