Tisdagen den 28 mars.

Hej på er!


Jag kikar in här snabbt mellan avsnitten. Jag och Peter har nämligen börjat kolla på en ny serie i söndags och är helt fast nu! Stranger things heter den och finns på Netflix :) Väldigt annorlunda mot vad jag brukar titta på annars, men oerhört bra faktiskt! Sjukt bra skådespeleri om inte annat!

I övrigt så har denna dagen kommit och gått i princip. Förstår som vanligt inte hur tiden kan gå så himla fort. Men tempot har skruvats upp igen och det är fullt upp att göra. Jag fick två dagar att andas ut på innan det körde igång igen, så det får man väl vara glad för ;) Haha!

En annan rolig sak jag möttes av när jag kom till jobbet imorse var att det hade öppnat en sushirestaurang i samma hus som vi jobbar i, bara tre våningar nedanför oss. Hur lyxigt är inte det? Så lyxigt och så gott! :) Mums!

Nu ska jag återgå till vår serie som vi ligger i sängen och kollar på nu. Så himla mysigt att ha en serie att kolla på tillsammans :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: