Onsdagen den 19 december.

Sitter på vagnen påväg mot lite onsdagsmys. Eller helt ärligt, insåg när jag kom hem från jobb och träning att jag glömt mig borste hemma hos honom, och vi alla vet hur man ser ut när man duschat och somnat med blött hår, haha! Med andra ord, jag kan inte gå till jobbet utan att ha borstat håret ;) Haha! Så därför sitter jag här nu. Kan säga att jag slår två flugor i en smäll :) 

Hur mår ni då? Jag mår bra! Min kropp skriker efter lite långledigt nu. Även fast jag ska jobba i mellandagarna så får jag ju ändå några dagar extra ledigt, och det ska bli så skönt! Ska verkligen försöka släppa jobbet till fullo då. Känns dessutom skönt att veta att jag ska jobba i mellandagarna så jag hinner jobba undan lite medan resten av Sverige är i paus :) 

Dagen började i alla fall med en intervju, tätt följt av en föreläsning med speedintervjuer efteråt. Vart sedan eftermiddagen tog vägen vet jag inte riktigt ;) Haha! Dessa timmar alltså.. Helt sjukt! Hur är det möjligt att bara flyga iväg på det viset? 

Hur som helst, efter jobbet åkte jag till gymmet och brände av ett Sprint-pass i spinning. Väldigt skönt! Och nu sitter jag som sagt här efter dusch och kvällsmat. 
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll :) Puss!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: