Torsdagen den 27 september.

Hej från ett tåg mot Stockholm! 

Det är först nu som jag har en lugn stund och pulsen hinner gå ner. Vilken dag och kväll det varit! 

Arbetsdagen har verkligen gått i ett.. Först ett möte direkt på morgonen, tätt följt av en intervju som resulterade i en kandidatpresentation till en kund och direkt efter lunch åkte jag och två kollegor till Arbetsförmedlingen för ett möte. Var tillbaka på kontoret klockan 15:00 och timmen senare var det Skype-möte med en kund och sedan slog klockan 17:00.. Det var den dagen! 

Min träning skulle börja klockan 18:00 och innan dess sprang jag snabbt in i Nordstan och gjorde ett snabbt ärende. 
Kvällens träningspass bestod av 30 minuter högintensiv intervallträning med fokus på kondition. Intense cardio. Fruktansvärt jobbigt men skönt nu efteråt! :) 

Direkt efter träningen slängde jag mig på vagnen, hoppade in i duschen, packade väskan och begav mig till centralen. Nu sitter jag på tåget som precis börjat rulla och har precis slängt i mig lite mat. Rullar in i Stockholm strax innan midnatt och fram till dess ska jag lyssna på podcasts :) 

Vi får väl se om jag hinner kika in här i helgen, annars hörs vi på söndag! 
Puss så länge! :)

(null)
Invigde min nya tröja och ny skinnkjol idag! 
Mycket nytt nu, måste hålla i pengarna ;) Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: